Nakupovanie cez mobilný telefón

Teraz je všeobecne známe, že prehliadanie stránok z mobilov prevyšuje klasické prehliadanie cez pracovnú plochu stolového počítača alebo notebooku. Táto dlho očakávaná inverzia je spôsobená predovšetkým rozširovaním mobilných zariadení. Typická slovenská domácnosť obsahuje okolo štyroch pripojených zariadení.

Napriek tomu, že viac ľudí prechádza mobilmi, jedna štúdia z roku 2016 zistila, že mobilná platba predstavuje len 38% príjmov spoločností, ktoré majú online obchod, a to aj napriek tomu, že predstavuje 59% všetkých relácií prehliadania. Základné dôvody? Ľudia radšej používajú počítač na nákup, pretože v mobilnom telefóne majú obavy o súkromie, bezpečnosť a stretávajú sa aj s určitou obťažnosťou pri používaní fornello elettrico.

Zatiaľ čo mnohí očakávali, že tento trend bude obrátený, online nakupovanie v roku 2017 sa nezmenilo. Iba sa posilnilo, až 56% prehliadania sa uskutočnilo na mobilnom zariadení, no ľudia sa obrátili na počítač, keď prišiel čas na nákup. Preto je veľmi dôležité, aby online obchody mali dokonale prepojenie medzi účtami na mobile a počítači. Môžete si tak vložiť do košíka tovar na smartfóne, ale nákup uskutočníte s vášho účtu na počítači, po tom čo ste si dané položky dôkladnejšie prezreli, prípadne uplatnili aj zľavový kód, ktorý ste dostali mailom.

Zatiaľ čo nakupovanie na počítači prekonalo celosvetovo mobilný priemysel, v službe Shopify vyhral mobilný telefón. Takže, čo vysvetľuje tento rozdiel? Predávate všade, kde kupujú vaši zákazníci? Pokračujte v čítaní, aby ste odhalili zvyšok trendov online nakupovania. Prekročenie rozdielu medzi prehliadačom a kupujúcim spočíva vo vývoji viackanálovej stratégie elektronického obchodu, ktorá sa spája s potenciálnymi zákazníkmi kdekoľvek, kde trávia svoj čas. Napríklad, niektoré online stránky majú Instagram shop v spodnej časti svojich stránok, aby pomohli mobilným používateľom rýchlo ukázať svoju produktovú líniu.

Prehliadanie prostredníctvom skúseností podobnej Instagramu na mieste premosťuje povedomie o značke a objavovanie produktov. Navyše využíva množstvo tradičných viackanálových prvkov a mobilných prvkov ako: Obrázky na celej obrazovke, obsah a recenzie vytvorené používateľmi, tlačidlo Pridať do košíka a aj tlačidlo s cenou.

Pokladňa optimalizovaná pre mobilné zariadenia presahuje mobilnú lokalitu (známa aj ako mobilná komunikácia). Namiesto jednoduchého nastavenia veľkosti a rozloženia stránky, posledné kroky v ceste kupujúceho musia urobiť nákup – nielen prehliadanie – jednoduchým. Mobilná pokladňa optimalizuje prvý trend online nakupovania Shopify Pay je ďalšou výhodou, ktorá zvláda nárast mobilných zariadení. Počas čierneho piatku vyše 400 000 ľudí vynaložilo viac ako 30 miliónov dolárov až 3-krát rýchlejšie pomocou služby Shopify Pay, ako keby boli platili klasickými metódami – kreditnou kartou alebo prostredníctvom služby PayPal barbecue elettrico per interni.

Prispôsobte sa mobilnému prístupu. To je ideálnym riešením pre budúcnosť elektronického obchodu. Zrýchlené pokladnice naozaj využívajú nové technológie, ktoré musíme kúpiť. Nemá zmysel, aby ste znova a znova zadali rovnaké informácie na celom internete. Je to ako ísť do vašej obľúbenej kaviarne a všetci už vedia, čo bude vaša objednávka. Je to osobnejšia skúsenosť. Nie ste len nejaký náhodný človek na webe. Je to jednoduchšie a ako všetci viete, pohodlie je prvým faktorom elektronického obchodovania. A nakoniec, tlačidlá dynamickej pokladnice môžu tiež výrazne zlepšiť nákup mobilných zariadení. Aplikácia, ktorá napríklad tento prístup používa pridaním tlačidla Kúpiť teraz bezprostredne pod možnosťou Pridať do košíka na všetkých svojich stránkach, bude určite mať viac kupujúcich ako aplikácia, v ktorej musíte najprv zadať všetky vaše osobné a platobné údaje.